Tisdag 20/7

Hejsanhoppsan :) Vilket under solen har varit framme hela dagen, jo en fem minuters regnskur kom tidigare idag, dock har det inte varit så varmt men vad hade jag förväntat mig det är ju Gällivare.  Iaf så har jag ju varit på jobbet rätt så chill som vanligt, sen for jag till dollar och inhandlade mig rakhyvlar och såklart när jag kom hem så kom jag på vad jag mer skulle ha -tamponger KLANTSKALLE med dåligt minne, ska nämligen ha alla tjejers lyckovecka snart! Jippi... Nu har jag duschat och ätit middag känner mig duktig som gjorde mat, har gjort det en dag och sen mina päron farit (dock har jag ju varit i stugan fredag-söndag)  och ätiti hos farmor igår..  Nu ska jag krypa under täcket med en film! Och hoppas att det snarast blir fredag! 

(LINNEA)
*Remember me       *love happens         *case 39         *Jakten på lycka (engelskfilm med Will smith)
  fyra filmer jag hade viljat se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0