Trötter

Efter att ha sovit en timme och ätit middag som inte alls var nå gott, så måste jag nu börja packa vilket känns skit jobbigt.. Slängde ut våran h*ra till Katt hon springer bara runt i huset och skriker och fjäskar, hon är en riktigt kåtbock ;) vet nu hur gott det hade varit med popcorn? älskar det! mycket godare än godis,chips ja nästan choklad också. Och min farmor är så jäkla snäll hon har köpt massa saker till min lägenhet! :D Och vet ni när jag skulle öpnna frysen och ta ut isbitar så var dom smälta, vet inte om frysen har gått sönder?? maten blir ju förstörd :s åskan kan väl inte göra så att frysen slocknar? nej nu lät jag riktigt BLOND! vilket jag inte är, hehe... jag menar kylen var ju på tror jag iaf... 

Vad döpte blondinen sin zebra till?
- Pricken...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0