Vilket sommar väder

ja jag säger då det, detta väder gör mig verkligen galen! det är helt sjukt vilket dåligt väder det har varit den här sommaren, får väl glädja mig av att min förra sommar då det var super väder varje dag, tror vi hade regn en dag. Regnet öser ner just nu... Min brorsa har nog det bra i stockholm och lär vara jätte brun när han kommer hem! Idag på jobbet blev det vatten krig jag menar vad gör det om man ändå är blöt? inte för att vi var det för vi har inte gjort någonting idag hahaha!! I morgon är det sista dagen hur great som helst sen blir det Kalix hoppas på stor sol!  Nu ska jag packa väskan, göra mig lite middag vilket känns sjukt jobbigt. Sen ska Linnea komma hit :)
GÄLLIVARE

FRANKRIKE



ses senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0