A strange feeling

jag vill gråta, jag är känslig. Men vad ska jag gråta för? allting är ju bra. Konstigt det dära med känslor. Det är jobbigt när alla frågar varför ska ni sälja hästarna? det är jobbigt att veta att en dag är dom inte mina, dom är inte vid min sida, det är jobbigt att prata om det men det tycks ingen förstå.  Det är jobbigt att ha föräldrar som gör allt för en och inte kunna ge tillbaka (det är det som är jobbigt, att inte kunna ge tbx)




Och i morgon (eller idag) så är det midsommarafton och för första gången så kommer jag inte fira den med familj/släkt känns annorlunda, men kommer fira med underbara vänner som betyder enormt mycket för mig, vad hade man gjort utan sina vänner? det hade inte gått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0