Aptråkigt

jag har väldigt tråkigt.  Skulle ha farit ut men ingenting att ha på mig óch det suger! och inge pengar att handla för. MEN NÄSTA HELG DÅ JÄKLAR! och vet ni? jag längtar faktiskt lite smått tills jag börjar jobba, att få göra någonting och sen få pengarna det kommer vara lycka! Och vet ni vad jag har gjort idag? jag har klippt mig ringde till Nattis och frågade om hon var bra på att klippa och hon skulle precis iväg till en kompis till henne som går frisör och jag hängde på och mitt slitna äckliga hår är nu gone(!) Nästa vecka slänger jag in hårfärg så blir det nog finemang:)

Frida call me!!!!!!!:D


Och jag vet att jag verkat lite trög.... men det är absolut inte så att jag VILL ha bort prinsen ( o kingen) Jag hade gärna haft  kvar båda men vet att jag inte har tiden och jag måste angagera mig i skolan och satsa eftersom det är den enda chans jag kommer få och den måste jag ta det gäller min framtid.  Och det funkar inte att ha häst i Kalix. Och prinsen är det finaste för mig och vill alltid att han ska var vid min sida och det hade han varit om livet hade varit lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0