Avundsjuka

åh jag är så avudsjuka på en tjej som heter Josefin( hon tävlar därigenom vet jag vem det är) har kikat in på hennes blogg och hon jobbar med hästar hos någon( vet inte vars osv) men det låter så himla roligt (!) nästa år ska jag satsa på att fara iväg helt klart.  Och då har jag nog inte häst vilket skulle göra det hela ännu lättare, eftersom vet redan förra sommaren när vi var i Frankrike hur jobbigt det var med Prinsen, att behöva oroa sig hur han har det och hur jobbigt det varit när jag inte fick sätta igång honom själv efter betet, sen flytten till kalix hann aldrig komma igång med honom och det är något som jag fick ta ( en oriden ponny)  Men hästjobb 2011!


När jag skaffar stall osv (när jag blir stor) vill jag också ha uteboxar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0