Brännboll

Nu har jag kommit hem efter fyra matcher brännboll och vi förlora alla matcher... men vi ställde iaf upp och försökte, seriöst får typ psyk bryt på kalix tjejer! dom är seriöst störda.. ( Hoppas att ingen läser min blogg, hehe  fast dom hörde nog på spelplanen att jag var lite arg....) Det finns ju dock undantag, alla är ju inte störda men dom flesta. Jag är rätt så dålig förlorare tror jag, men jag blir så jävla förbannad på dom som bara står fel att angagera sig? förlorar man ärligt och att alla har kämpat det kan jag ta, men när det finns såna personer som idag. ( ett helt gäng med brudar som inte slog utan låtsade misssa bollen och bara sprang - ja det är ju en taktik det också.  men fel att försöka? )


Nu ska jag ta det lugnt ett tag och göra absolut ingenting för jag är hyfsat trött :/



Visst är dom gulliga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0