Det är kanske inte hon som är bortskämd, utan jag som är fattig...

Klagar jämt över hur bortskämda vissa personer är. men det är väl klart att man får saker om ens föräldrar har möjlighet att ge en dem. vill också ha pengar det suger berkligen att  vara fattig. Men mina föräldrar är seriöst bäst! jag har två hästar som kostar en hel del (och ni som inte vet hur mkt så är det 5000 + hovslagning.veterinär osv)  Och jag har ju fått lägenhet nu, och fick 2 att väla mellan, den ena är med duscha och den andra är med dusch i korridoren och jag väljde den med icke dusch. eftersom den blir ca 2000 billigare och vill att mina föräldrar ska kunna unna sig dom + att min bror ska få en lägenhet. Visst är jag snäll? hah!Nej men jag vet att mia föräldrar vill göra allt för mig och bara tanken räcker.

har varit i stallet och skrittat ut Kingen, med Linno (som red prinsen) och Sara. Seriöst det har gått en 3 dagar av sommarlovet och jag är typ less ? inte på att vara ledig men jag har förbannat tråkigt... Är van att han folk om kring mig (vänner) har ju min familj nu men ändå, äh bara att vänja sig? i guess.


pappa, mamma & dennis på campingen i Jokkmokk :)

Nu väntar jag på att min lilla syster ska komma hem, så jag kan få sällskap=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0