everything changes

Läser över allt hur kul alla kommer att ha i sommar, man kommer hem från sina skolor , eller just det som sommarn är "ledighet" man har tid att umgås med vännerna man "återförenas" med sina vänner. och det kommer bli en grym sommar osv. Medans jag kommer hem till vad? Jag kommer att sakna kalix skit mycket inte stället i sig med folket mina vänner och det omkring.  (misstolka inte det här) mina vänner där hemma jag har inte glömt er, men allt är så annorlunda.  Kommer inte träffa  mina vänner på två månade shit det är ju hemskt!! Jag kommer att vara i Gällivare hela sommaren kommer att ta hand om mina hästar och jobba andra perioden. Men jag har inte så många vänner i Gällivare helt ärligt, kanske det blir en dryg sommar? Finns så mycket jag vill göra i sommar såsom
*Kiruna festivalen
*Luleå kalaset
*Shoppa
*tävla
*Utomlands

KF ska  jag nog till, shoppa är väl en självklarhet?, tävling är ju inbokat, och sen kanske det blir utomland med Frida (hurru vi måste fara!!)
och hur långt kommer jag på mitt sommarjobb? äh vi får se vad som händer och sker! :)


to something better


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi faaar! själva -.-

2010-06-07 @ 14:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0