feel good

Vet ni? jag cykladde faktiskt till jobbet idag, sen stallet, sen hem! stolt över mig själv, men annar att det kommer kännas i mina ben i morgon... Det som är jobbigt är att veta "jag hade kunna åka bil". Jag har inte ätit någon middag men är inte direkt hungrig så tror att jag gör en smoothie:)  I morgon far päronen till stugan och jag blir ensam i stora huset. och nu verklar det som att hela gve far bort, skulle ha följt med till våran stuga, men någon måste ju ta hand om hästarna och den någon är jag.Men jag som hatar att vara ensam, och sen vara ensam i stallet är ibland det värsta. men jag måste klara mg har jag ju gjort andra gånger och de flesta dagarna på ponde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0