Hoppat häst!

hoppade kingen  Lottas grupp idag, och han var inte alls lika taggad som sist vi hoppade, hoppade bana och korta svängar.  Och ja det gick väl inte så bra idag... hade två titthinder och dom klarade vi utan något titt med skombinationen b-hindret blög jag av på, hästen sprang åt sidag och jag flyger. fan vad sur jag blev, fick ligga kvar lite innan jag hoppade upp igen och hoppade utan problem, och jag vet ju att det är mitt fel jag måste vara på honom hela tiden, men känns som att jag tappat så mycket sen jag började på holmen sitsen kanske är bättre men resten ? blivit en liten fjant!!  ska iaf hoppa myclet i sommar och bli bra. Tjingeling 


Bilden är gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0