I wanna be a billionaire so fucking bad

Buy all of the things I never had.... jo det vill jag faktiskt:) Ligger i sängen och nöter musik och gör absolut ingenting, det är soligt ute, undra om det är varmt? Hade ju varit kul att ha sommarkläder, vilket jag inte fått använda förutom drygt tre dar under sommarlovet... hade behövt kliva upp och göra mig frukost och bege mig till stallet. men min cykelsadel lockar inte mig. Min bror väckte mig kring sju i morse och sa att klockan var två,något sur jag blev när han sa att han bara skojade :o sen ringde han och svamla en massa om nå inbrott?  hm måste nog slå han en pling, sen ringde mamma vid 12 och då orkade jag inte somna om, varje dag är det någon som ringer/skriver sms och jag har så svårt att somna om efter det, kanske jag inte är nog trött?


Jag ger nog leggins och tunika ett försök idag :)

 Tjingeling med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0