Känslig

Remember me är en film jag vill se, den verkar jätte bra och sorglig har jag hört att den är.  Jag har sagt hejdå till Emilia idag hon åker hem, så vi kommer inte synas på hela sommare kan lova er att jag grina. Jag är känslig kommer en tår för minsta lilla, böcker filmer allt sådant berör mig (Beror ju helt på vad det handlar om såklart) jag sätter mig in den situationen och usch vad det är jobbigt men det är skönt att få fälla tårar "åt andra" och inte bara för att man är ledsen på riktigt. Jag har inte svårt för att grina, jag grinar för lätt och det är det som är surt. Inte alltid men ofta om jag är i en diskussion med mamma/pappa blir jag så sur att jag blir ledsen det är nog arga tårar som kommer men jag hatar verkligen att jag ska grina när jag är sur. Jag menar hallå vars är hornen och röken ur öronen? nejdå även fast jag kan vara hur sur som helst kommer tårarna och mes rösten -förargligt det dära.


Måste bara fråga finns dert bättre filmer än?
The notbook,Dirty dancing. Jo Never back down, Twilight, p.s i love you,my sisters keeper, Titanic, step up och fler som jag inte kommer på alla dom är ju bra men dom 2 förstnämnda är verkligen TOPP!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NOTEBOOK JAG KAN INTE STAVA...

2010-06-09 @ 21:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0