lördag

Hejhopp=) i morgon kommer mamsen och papsen hem och jag får mat på bordet vilket låter toppen!! haha nemen faktiskt är det inte så tråkigt att vara ensam i ett stor hus, jag menar jag sover ju bara ensam... iaf så har Frida och sofie just åkt hem vi har titta på film käka popcorn och druckit milkshake. Nu ska jag slå på en film att somna till ( eller efter att jag laddat upp någon bild och gett er lite update) Vilket äckel väder det har varit idag ellerhur? jag och frida gick hem i spöregn och vet ni hur kallt det var? brrr.

Igår var det ju midsommar och det var riktigt roligt :) Vi började med god mat, efterrätt, spela spel sen rockade vi:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0