Lördag

Efter ha tillbringat natten i Jokkmokk på en camping med hela familjen är jag nu hemma, tävlingarna gick inte nå vidare. Är mer nöjd över La:1 där jag red på 64.någonting %, Den klassen var ändå okej medans LB var skit!! Han gick bakom hand ställde inte och var väldigt spänd.. Ska hårdträna nu till sommarlovet! Kom 2:a med laget, sista omgången är i Juli.  Har varit hos Linnea och fikat, pigan fyllde 18 fett grattis till dig!:) Snart kommer Frida till mig vi ska hyra film och mysa på! Imorgon ska jag rida Kingen sen halv fem sätter jag mig på bussen till Kalix för en sista skolvecka! :)
 
Måste bara säga attvi har kattungar,
super söta. ska springa ner och fota dom
 så får ni en bild imorgon typ ;)  

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha eran katr är en sådan hora !! ;) hahah ... TACK GUMMAN <3 MEn du får skriva vad jag ska göra med prinsen typ i veckan skriv ett fint och långt sms ;) i like it.

2010-06-06 @ 00:31:25
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0