Mardrömmar

Vaknade just efter en siesta,  den här dagen har jag tagit det mycket lugnt. skulle se film med Sofie men för en timme sen lämna hon mig på hon skulle iväg och helt ensam kvar blev jag dock så sov jag.  Men vaknade nyss av en skit läskig dröm, Har drömmt den en  gång tidigare och den är som så verklig :s  hahah ni vill inte veta vem som är med i den, men det är på elevhemmet  och jag är skit trött, och en sak jag gjorde på valborg inför Artur, upprepades i drömmen fast för therese. Jag ser ingenting och sen kommer två knarkare.... fan vad läskig den blir, svårt att förklara, men iaf så ska jag slänga mig i duschen för att sen fixa ihop en väska med kläder,smink and so on sen drar jag till Hanna! Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0