Mercredi

Idag när vi var på holmen och kämpade i det varma vädret, tänkte jag på när jag och Linnea var i Frankrike! Hur kul vi hade och hur jobbigt det kunde vara att stiga upp sex på morgonen tillexempel.. Men ändå saknar jag det! Iaf så vill jag utomland NU blir galen att se bilder, facebook,blogg om alla som ska fara utomland jag vill också!

Har slutat skolan tidigt idag eller tidigare än vi brukar, varit på taket och sola lite dock var det lite små kyligt. Idag ska jag inte till stallet utan Jonna ( Du är guldvärd) ska fixa hos prinsen , så ska jag vara hemma och PLUGGA och det måste jag verkligen göra. Så nu är det väl bara att sätta igång,
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0