Solen är påväg

solen börjar hitta till Gällivare vilken lycka!
vet ni gott folk? jag promenerade ännu en dag till stallet, sen red jag ut med Maggi som gamla goa tider:) myste på hela stigen till glp sträckan där vi satte av i full fart, vet ni hur härligt det är att galoppera stå i lätt sits och släppa hästen? - underbart!  (Linnea vi måste rida ut!!!!!!!!!!) Marros blogg gjorde min dag, jag som hela tiden gått omkring och sagt till ALLA att vi inte får något studiebidrag i juni.. men man får tydligen det :) Åh vilken lycka, då blir det Kiruna troligtvis. 

Och vet ni? för några ,månader sen så skickade jag in ett sms om att jag ville börja premunera på vecko revyn (dom hade någon "välkommspresent" med smink om jag ville ha) och nu när jag kom hem från Kalix så hade jag fått hem en tidning, och idag kom en till tining hem. och jag är ju helt pank hade helt glömt bort att jag skickat in det där dumma smset... Jag vill ju inte premunera på den tidningen den är ju inte ens bra, sa till min mamma att jag är pank så hon måste betala jag kan ju inte hamna hos kronofogden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0