Solen har hittar till Gällivare

Idag har deet var bra väder, steg upp halv tio för att fara och handla med pappa, vid 12 hoppade jag på cykeln för att bege mig till stallet och ta hand om hästarna. Frida kom till stallet så vig tog varsin häst att motionera väldigt lätt. Fyra var vi färdgi i stallet och cyklade till Frida, hon bjöd på middag :) fick stressa som psyk när vi åt eftersom vi skulle och handla inför morgondagen, så nu är allt det fixat! :) sen cyklade jag hem på pappas gula fula cykel, ska nog hämta min moppe från kullen nästa vecka skulle vara perfekt när jag börjar sommarjobbet. Kommer skämmas but who cares?...  Nu ligger jag och myser med 2 kattungar som somnat i min famn supergulliga! Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0