Sommarens planer

vad är era planer? jag har inte alls någora speciella planer. Jag kommer att ta det lugnt nu i tre veckor sen jobb i tre veckor. ska träna hästarna och sen blir det sista lagomgången den 17 juli, sen ska nog hästarna på bete mest troligt. och jag jobbar en vecka till. och om jag ska fara till Kalix eller inte därefter har jag ingenaning om? och jag och Linnea som skulle träna hästarna och ha as kul. Men nu ska dom kanske på bete då.... Men jag måste prata med dig så får vi planera så bestämmer jag hur vi ska göra med hästarna. sen är tanken att jag ska ta mig ner till Linnea Groth och gå med henne på lulekalaset.  och min lägenhet får jag i Augusti så ska väl fixa den och sen börjar skolan, oj tidigare idag tänkte jag på hur lång och trist detta sommarlov kommer vara, men nu blev jag lite jagad och ska nog njuta av mitt lov och det blir nog bra till slut! :)


2009 jag och pigan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0