tisdag

Hej gott folk :)´Kom hem för ett tag sen varit på Kina med brudarna ätit en "avslutnings middag" kan man säga. Sen blev det party, dock inte för mig!  Iaf så ska jag se en film nu och sen sussa. Funderade på att skippa skolan i morgon men kom just på att min finfina vän far hem redan i morgon och vi kommer inte träffas på hela sommare :( så det blir att pallra sig upp men far nog lite senare då jag redan städat mitt skåp så kommer jag lagomt till lekarna med klassen :) 

Btw jag har fått lägehet!!!!!!!!!! :D fick två att välja mellan, jag som trodde att det skulle bli elevhemmet resten av livet men inte det. Hyfsat glad jag är! :)  och den här veckan kommer bli grym, sen är jag jävligt glad över en viss sak som jag fick höra  idag* Nej nu ska jag sova eller nåt liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0