Fredag

For till stan vad 12 tiden, shoppade lite:) Det gör mig så glad! Sen pkte jag hem mamma, sen åter på affärer, hittade en jacka som jag tänker köpa! For därefter till stalllet fixade prinsen och gick till små stallen för att rida ut med mamma, dock hände de en olycka med min älskade mamma! :( <3 Så det blev ingen ridning..  Har varit upp på konsum och köpt glass, och en pizza! svullade i mig en halva sen tog de stopp så nu sitter jag här och smälter den! Hade tänkt fara till Sofie idag, men känner ingen lust att sitta bland en drös med fyllisar och bli själv när dom far på krogen! Är inte på humör just nu.. Men du får ha världens bästa födelsedag gumman!:)  Nu ska jag kika film eller nått,

Jag ska få lägenhet! :D


hejssvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0