Home in Gälkatown

Nu sitter jag upp på mitt rum och ska slå igång andra avenyn som jag missade på tv:n då jag red med min Prins. Red med i mammas dressyr träning, dom hade program träning, jag red La:4 gick väl sisådär, han orkar inte riktigt med formen och ökningar är ingen hitt... Men allt är ju mitt fel, men har inge val... Mamma ska vara förbi på ponderosa och snacka om jag kanske kan ta dit Prinsen, får jag träna och mysa med honom nu den sista tiden.... + att Hanna har två hästar där som hon rider så jag blir inte ensam. Red iaf på 60 % vilket är godkänt :) så nöjd får man väl vara.  I morgon tänkte jag försöka lura med min mamma på stan, i have thought of spending some money! :)

förresten nu har jag looooov! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0