internationella kvinnodagen

hihi, jag hyller min vän  Linnea Heikkilä för att hon alltid är glad och possitiv!!!


Linnea do you rembember? cpöga ;)


Har jobba idag, sen stallet och red lektion för Lotta, fan va roligt det var!Hon är verkligen bäst! Och när hon säger något possitivt tar man verkligen åt sig ( och det motsatta). Vilken fin ponny jag har är så glad att det var honom jag köpte och ingen annan. har verkligen lärt mig mycket. Iaf så ska jag titta film nu "Luftslottet som sprängdes" ni vet den här serien typ av stieg Larsson. Det är så skönt med lov!

Kommentarer
Postat av: Linnea

aww vad söt du är gumman ! :) Jooooooooo fyfaaan vad kul det var,, vi garvade åt det hela jäkla sommaren :D och gör det fortfarande !!! :D

2010-03-09 @ 10:20:00
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0