Life is hard


Min fina prins, som gick toppen idag!

Idag har jag varit uppe sen åtta, släppt ut hästarna och sen och baka tårta till min underbara lille bror som fyllde år idag, Grattis!:)  Haft en hel drös med släktinhar på fika. Där emellan har jag hunnit till stallet och motionera Prinsen, blev dressyr, och shit så fin han var idag! Vi gjorde skänkerlvikningar alla gångarter, mkt galopp, eknla byten sen prövade vi oss på byten, så duktig han var! :) "Hoppbyten" är väl ingen match, men när det blir en grad svårare så.  Dock var han väldigt pigg idag och skenade iväg med mig i början var jätte räddför allt osv...



Min älskade kung, hur ska vi klara oss utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0