Måndag

Ny skolvecka, ny start! hehe jag som sa att efter lovet ska jag börjra plugga minst en timme per dag och göra klart sakerna i tid, lyckades jag ? -nej, har prov i morgon och ligger 40 sidor bakom :d  Men det löser sig, gör nog provet på onsdag/torsdag i stället. är ju inte ensam om att ligga efter precis, och allt strul med våran lärare.. Men iaf så hade vi sitsträning på Holmen idag, hade Kalle med Hanna, senn det vanliga skola till halv fyra därefter hem åkte och handlade på coop. Och Therese har ju bilen här så vi fick skjuts, lyx! :) Sen blev det hem och laga middag,sen Hanna och titta film och snacka med B-rudarna♥, såg Avatar Kan inte fatta varför alla säger att den är så bra ? tycker då inte jag... promenerade från Hanna efter 11 någongång hoppade direkt i duschen och ska snart hoppa i säng.

Slänger in lite bilder från idag! :)

Dock kommer inte Emilia med på bild, för hon tror minsann att kameran bits,
har försökt prata med henne om att den inte ens har en mun....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0