Nostalgi

Såg det den här gruppen typ "myranskolan" på facebook. Det  är inte alls länge sen jag gick där eller ja de är snart ett år sen... Vad tiden går fort, men kommer nog aldrig glömma mina första år! Shit vad man upplevt mycket med klassen, Så tråkigt att det blev så skit i slutet, jag önska att jag hade gått balen osv men samtidigt är det inget jag ångrar eftersom jag vet att jag hade gått om jag hade varit "vänner" med dom i klassen. Sista året blev bara så fel... Jag sa inte ens hejdå till min klass. Jag hade ingen kontakt med dom något mer! Käns tråkigt när alla berättar hur bra kontakt dom hade med sin klass hur mycket som saknar dom osv. Men jag kan iaf glädjes med alla dom åren jag hade tsm  med dom för vi var ju helt klart bäst! :) och jag har ju kontakt med med klassen osv. Men dom första åren som 3-7 vilka år,vilka minnen. "Vi"  gänget jag. sarah, Ehlin och Victoria. Så mycket vi gjort tsm, kommer ihåg discon vi var på, vi hade någon låt typ peppar,salt,stekpanna :o? Hahha   Jag kommer ihåg när jag och sara alltid var med varandra. Kommer ihåg när Linnea började umgås med oss och då Ehlin slutade, När Therese kom in i gänget. Kommer ihåg allt som igår, shit vi gick 10 år tsm. Kommer nog aldrig glömma dom åren!


Fotot har jag lånat av hampus :b iaf min klass 6års till 9:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0