Onsdag

Nu är det pluggnign på gång.. Har tittat på andra avenyn så grym serie alltså :)  Gjorde historie provet idag och spikade IG , så jävla kass jag har blivit dock var jag inte ensam om att få ig... Men ändå ajg blir galen, jag har plugga som fan men ändå suger jag ? Han sa iaf vad jag skulle plugga på var inte så mycket, har ju bara varit med på en historie lektion... eftersom jag inte går skola på fredagar men sa det till han så han hade förståelse att jag itne kunde så mkt ;) haha.  Iaf så har jag grammatikprov i engelska i morgon. Sen far jag hem till Gällivare, är där en hel vecka! Skönt med lov! har städa i kylen och skafferiet, dammsugit och skurat i rummet (y)


Hejs :)


Jo måste bara skvallra att Linnea har flygit Prinsen, en liten buse till häst jag har ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahhahhahhahah det är inte kul ;)

2010-03-04 @ 11:54:49
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/
Postat av: fanny

Det är AS kul!! :) hahah

2010-03-04 @ 21:43:54
URL: http://faannyyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0