Tisdag

Hejhoppgummisnopp:)
idag har varit en riktigt slapp dag, samhälls på morgon sen, skulle vi ha matte men äckel-Gunnar hade psyk bryt på mig och några till som inte ville skriva matte provet idag utan på torsdag. Och det tycker inte han att man ska göra utan man ska skulle göra det idag + att man får inte göra omprov för det är idioti, Vi sa till han att det är väl bättre om vi gör klart kapitlet som vi ska ha prov på och så vi iaf vet vad provet handlar om, det gick han inte med på. Och sen har han sagt att när vi gör np i ma, om det skulle skita sig där så kan han ju gå tillbak och titta på kapitleproven, men om det har skitit sig på dom också? alltså jag förstår mig inte på han och det är det väl ingen annan som heller gör. Han är 70 och har gått i pension för 5 år sen. som Mattias hade sagt till honom "Far tillbak till ålderdemmet" vi lever på 2000 talet nu inte 1600.
sen blev den landhockey och bowling med smr 1-3 . sen tog jag och pinglorna en fika på stan. sen har jag försökt plugga hela kvällen.. ska nog skriva prov i morgon sen torsdag ma-prov, bokredovisning i engelska, har en samhällsuppgift att göra okså, blä atr läxor/prov aldrig slut?

Bilder kommer någon annan dag, internet segar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0