Torsdag

Slutade vid ett idag eller slutade och slutade men skagöra en kvälls aktivitet i stället gympan. Ska nog pröva på yoga:) Åkte bil hem med Therese och Jenny! Väl hemma i Gällivare, så for jag direkt  till stallet red barnacka efter stigen så mysigt! Tog e riktigt funderare över mammas besked.... Både bra och tråkigt! Sen blev det att fara till min lilla kusin Alexander som fyllde år. Hahah jag måste bara berätta vad han och hans kopis hade sagt typ:
Alexanders kompis:Fan vad kul när man fylller år och får typ 400
Alexander: ofta 400? Man får ju typ 1000  Hahhahahha


Nu ska jag räkna lite matte duktig som jag är! haha hej och hå, har matte prov nästra vecka på ett kapitel jag inte ens börjar med...Ligger lite efter:/

Kommentarer
Postat av: LinneA

Tycker det är dags att du fyller på din telefon nu gumman :) <3

2010-03-26 @ 11:08:24
URL: http://saraliiinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jadu det hadejag tänkt idag när jafvarpå stan med glömmde helt bort det:/

2010-03-26 @ 19:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0