Betygen handlar om framtid

Jag är verkligen helt värdelös, i 8-9 :an var betygen helt okej, skolan i iprincip peace of cake. Men nu är allting svårt, jag orkar inte men vill plugga! Försöker men kan inte kocentrera mig.  jag är stressar för att hinna med allting. Jag visste att den här linjen var tung/hård att gå men jag valde linjen och kom in, vilket jag är glad för. Men nu känns det verkligen meningslöst att jag inte stannade hemma och gick samhälls. Men snart är första året avklarat, och då vet jag hur missnöjd jag kommer vara för mina usla betyg men i 2:an kommer jag satsa sten hårt och jag kommer ha tiden till att plugga mer. Nu är det väldigt tajt om tid då jag har tagit hit min häst som jag måste ta hand om varje dag. och det tar ju tre timmar och då är jag ine hemma förrän åtta på kvällen, lagar middag och sen sätta sig framför skolböckerna är inte roligt....

Det här var ett jätte roligt inlägg jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0