Helg! :)

Hade en lektion idag, vi har avslutat svenskan så hädanefter en lektion på fredag SKÖNT! Engelskan är också klar, matten har vi bara sista delen av np som vi gör på Tisdag, förstår ni att det snart är sommarlov? Var iaf på stan idag och provade ett x antal klänningar, dock är det en som faller mig i smaken och som jag trivs i och min klasskompis har en likadan, Men blir nog ändå den klänning vi behöver ju inte gå nära varandra. Sen gissar jag att vädligt många har likadana eftersom Kalix inte har så stort utbud.


  Hanna följde med mig till stallet idag, och jag hoppade med prinsen ( hoppade och hoppade men markarbet) Han är så söt min ponny! Hanna fotade oss så kommer väl bilder här någon dag framöver. Ska bli skönt att ta hem prinsen, han har blivit lite "oglad" han vill ju kunna rejsa och rida i skogen och inte på en bana dag in och ut.  Har duscha och ska snart promernera till Ica för ett köpa något gott, vilket man för förtjänar på en fredag när man klarat av en hel skolvecka! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0