Hemma från Piteå

Hemma efter en härligt helg i Piteå, det var våran första tävling för helgen han var väl pigg men det gick väl helt okej i alla klasser klart det hade kunna gå bättre sen var det väldigt varmt ute så det var väldigt tungt att rida.  Iaf så red vi AP:1 på lördag och det var väl inte så bra , väldigt pigg... Idag red vi LB:1 och kom delad första plats, där var  han okej fortfarande pigg, I La:4 var han nog bäst! kom just utanför placering men vi red godkänt och det är ju huvudsaken :) Sen så är vi med i ett lag och vi vann denna lagomgång! :D

När jag kom hem till kalix så pluggade jag och Linnea ute i solen eller plyggade och pluggade... sen gick vi  ner till stan och mötte upp o Sofie sen handla och hem.  Nu har vi plugga hela kvällen, seriöst dom trot att vi älskar holmen och hästar är vårat LIV, men för mig är det inte det.... Slänger in bilder i morgon, nu ska jag fortsätta med mitt meningslösa pluggande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kämpa fanny, det kommer vara så värt det när du får betygen i din hand och du kan vara stolt om två år!

2010-05-17 @ 19:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0