the sun is back

japp, nu känns det att det snart är sommar och LOV! fyfan vad skönt.  Kom just från stallet, märkt att min ponny har blivit lite kräsen  på "gamla" dar... Äter inte höet eller gräset i sin hage, men gräset utanför går minsann bra att äta knasponny. Men han är ju smart som inte äter dåligt hö gissar att det är en aning dåligt, i morgon får dom nytt hö och nästa vecka kommer han hem. 


Usch jag känner mig stressad hela tiden även fast jag inte har något att stressa till, Vad är problemet? Jag hatar att vara stressad, det är andra dagen  i rad jag försover mig ( jag hör inte klockan på morgonen) coh vaknar 10 min innan skolan börjar och får stressa som ett psyk. Sen i stallet är jag också stressad skyndar mig så fort jag kan för att hinna hem MEN TILL VAD VILL JAG HEM? jag är rädd att jag ska missa bussen. Sen får jag jätte dåligt samvete att jag itne tagit hand om min häst ordentligt osv. FAN!! Måste lära mig att kunna ta det lugnt. Snart är allt i skolan färdigt och jag får sommarlov och då ska jag ta det lugnt och inte vara stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0