24 dagar kvar

prick en månad till julafton shit pommes vad fort det tiden går... Har inte fått in julkänslan, men ihelg när jag far hem ska jag nog köpa lite jusaker till lägenheten så man får in känslan (förhoppningsvis).  Far till Gällivare i morgon eftersom vi är ledig på fredag så blir en lite längre helg, ska jobba fredag och lördag.  Måste skrapa ihop lite pengar till julklappar.  Längtar redan lite till söndag så jag kan fortsätta se OTH, eftersom Emilia skulle ta med resten av filmerna då, har blivit lite besatt Haha. Men längtar inte så mycket så att helgen ska försvinna innan man hinner tänka för det gör den ju alltid. Nu ska jag ta fram engelska böckerna och plugga inför provet i morgon, typiskt mig att aldrig läsa texterna och göra uppgifterna... Men idag ska jag göra dom så det förhoppningvis går bättre är det brukar göra på engelskaproven.









Btw sa jag att jag klarade ekonomiprovet? Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0