Fall For You

fan vad jag nöter den låten! (Fall for you)  Gjort bort holmen provet och det gick väl sisådär mer mot dåligt, sovit 3 timmar inatt men jag är inte så trött nu eller det sticker i mina ögon men ska slå på film och vänta på att min tvätt ska bli färdiga. Två lektioner idag älskar tisdagar!! holmen och bild så jäkla chill. Nu är det snö i Kalix också och det är sjukt kallt ute!! Har hunnit spendera lite tid på elevhemmet idag (där jag bodde första året) med mina fina vänner.  Det är skönt att  bo på elevhemmet för då behövde man aldrig vara ensam men jag är ju inte rädd för att vara ensam, utan är med vänner på dagen/kvällen sen är det faktiskt skönt att komma hem till något eget! men första året var det väldigt tryggt att bo på elevhemmet, man hade alltid någon att fråga och vända sig till  det har jag nu också men innan 5 meter bort.


det som är sjukt jobbigt, det är att laga mat och äta ensam...
Btw fan vilken komisk festd det här var, iaf för min del... HAHAH

Men nu börjar jag bli väldiiiiigt trött så tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0