Guten morgen

Jag har laddat ner 2 filmer, och nu går dom inte att se och jag fattar nada!! för igår gick det att se ena... Men jag är så jäkla osmart så det finns inte datorer är inte riktigt min grej. Vad är min grej egentligen? jag är inte bra på något i skolan, jag är inte bra i idrott,   varken rita/pyssla  sy,  jag är dålig att komma ihåg ( typ när jag jobbar, vad bullarna innehåller osv)  Och det enda som jag verkligen vill vara bra på är ju ridning inte ens det är jag bra på, jag är som halv bra i allt jag är inte kass men inte bäst!  why liksom??  Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så att hon kan börja med maten, ich bin sehr hungrig!!!  Påtal om tyska så träffade jag min gammla  tyska lärare från åttan (?) förra veckan när jag jobbade.  Tycker det är skönt att inte behöva läsa språk eftersom vi har så många andra kurser att läsa, men jag hade vilja lära mig lite mer franska, Hade varit kul att kunna lite enklare fraser om det blir så att man far tillbak till frankrike.


Linnea!!! jag hittade ett kort på christophe soumillon i en låda när jag städade i mitt rum. och på baksidan hade vi skrivit upp massa ord som vi lärt oss. :))

( så hade vi stavat, stavning är ju helt fel på allt, men vi fattar ju vad det betyder!!)
- Etes-vous celibataire?
- wart tu fear acculoh
-cheva de north ov swead
- Vous etes mignon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0