I don't wanna be anything other than me

Ig på matteprovet, Grattis Fanny! jag tror jag får stipendium i världens trögaste! haha nej men min lärare visste vars felet satt, och det är ekvationoer och vet ni en sak? hela matte B handlar om ekvationer.. ser lovande ut.  Får väl skärpa mig men det går inte så bra när man verkligen inte ser ljuset... men slut snackat om skolan för nu är det helg:)

Kom hem för ett tag sen tänkte skriva lite på mina uppgifter till i morgon. Men tv slås på och hoppar under täcket och kollar oth uppgifterna får vänta!


Har ni tänkt på en sak? tänk hur lätt det hade varit om inte smink hade uppfunnits, vad lätt allt hade varit då hade man sett ut som -ja som man helt enkelt föddes till att se ut. Har ni tänkt att det finns dom som ser jätte knasiga
ut utan smink men med är dom jätte fin, sen finns det ju dom som har det tvärsom



Tänk vad smink kan göra stor skillnad! Vet ni vad jag tycker är mest synd? det är dom som inte vågar visa sig utan.




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0