my life would´t be the same without you

Sista dagen på lovet!! först var tanken bio, sen bara fara och kolla film , men beslutade mig för att stanna hemma och plugga! Pluggar jag? -nej. Men måste packa väskan osv. och plugga får vi ta i morgon! har iaf läst lite till i boken. Dock har jag inte börja med svenska boken -.- och kommer nog inte börja med den heller. Beslutade mig för att låta min skötare ta prinsen i morgon det tar emot litegrann, men tänkte sova ut och ja mer vet jag inte kanske plugga och hoppa på bussen till Kalix till min lägenhet och mina fräna vänner!


Nu ska jag spela yatzy med min syter, fan det har blivit som en vana att ta en yatzy varje dag... Hehe men det är ruskigt kul! :)



Jag är så glad att jag har mina syskon! Även fast jag inte alltid visar det betyder dom sjuukt mycket för mig och inget skulle vara detsamma utan dom. Dom är bäst!





Kommentarer
Postat av: Jag

VISAR*



stavar sjukt dåligt.

2010-11-07 @ 20:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0