Plugg,plugg och plugg

Jag smsade min lärare idag och frågade vad jag skulle plugga på till provet och fick veta att det var mer än vad jag tänkt mig. Men som paulina sa i stallet idag " du får ju iallafall plugga om något som är roligt" och helt klart det får jag, vill verkligen lära mig det här det intresserar mig väldigt mycket. Men samtidigt har jag så svårt att få in allt att jag vill ge upp för att det känns som att det är meningslöst. Vill verkligen få bra betyg på den här provet eller på alla prov iallafall holmenproven. Vill bevisa för dom att det stämmer att jag vill det här, att jag kan och försöker.  Jag har lärt mig jätte mycket på holmen, men jag saknar att rida lektion, att hänga i stallet, att ha det lätt i skolan osv.  Men holmen ger mig så mycket mer, det ger mig en utbildning en framtid och jag måste verkligen satsa. 

nu ska jag hoppa i lådan, och förbereda mig för en tidig morgon med jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0