Söndag

Blev kvar i Gällivare, var påväg till bussen men efter vägen bestämde jag mig för att inte fara. Delvis dumt, men kändes lite ovärt! det jag mest har ångest för är gympan som jag inte varit med på så mycket. men jag har aldrig skolkat från den har varit borta typ 3 gånger då jagg varit sjuk.  Far iaf tillbak på tisdag och blir kvar i kalix i 2 veckor då vi har kurs i helgen.  skönt att inte behöva sitta i buss tre timmar näst helg.  Nu ska jag slå upp mina böcker och plugga!!! I Morgon ska jag ride Olle, en skit gullig ponny! dom frågade om jag kunde rida den, så far i morgon på morgonen och prinsen ska få busa med sin skötare (kan ju inte direkt säga nu att jag ska honom, hade ju känts elakt)

hejssvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0