Tänkte bara säga

att jag hade vilja vara vuxen, eller egentligen inte men jag hade villjat se in i framtiden och se vars jag bor vad jag jobbar med osv.  Jag vill ha en storhäst!!!Man blir ju helt galet avundsjuk när man ser alla som har nya hästar, vill också! Tycker min syter ska få en ponny! Misstolka inte det här! INGET fel på prinsen, men jag saknar hoppningen, jag saknar Kingen.  Och prinsen är för svårriden för Julia hon behöver en mer lättriden häst ( klart hon lär sig på prinsen men han skulle inte tycka det skulle vara så kul att börja om från noll.) Han behöver komma till någon och fortsätta tävla och ridas varje dag.... Men samtidigt vill jag aldrig sälja Prinsen för han är absolut den finaste, roligaste hästen jag suttit på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0