why am I not good at anything?

Den här dagen började med att jag var glad ända tills jag kom till skolan och började medd äckelkörkortsteorin.... Jag får fan inte godkänt på fas A hur mycket kan man suga egentligen? varför går det bara neråt för mig? kan det aldrig vända? Jag är verkligen less på det här nu.  Det går så jäkla dåligt för  mig i skolan och över allt annars också.  Ett + för dagen är att jag lyckades med matlagningen och jag åt maten när den var klar också och den räcker till i morgon också det kallas dagens lycka! Ihelg drar jag på kurs och får mat serverad hela helgen + att jag får umgås med mina vänner och glömma den vanliga vardagen.

I morgon har ja ma prov wish me luck kan behövas haha. nu ska jag vänta på att PH börjar sen ska jag fortsätta med tittande av oth grym seire detdära:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0