älskar tisadar

och den här tisdagen har varit great, fått veta några rolia saker. sen har vi ridit för Andreas hesse (på holmen) och det gick hyfsat bra fick mycket beröm :) det gillas!!! hihi man måste ju få skryta ibland det får en att må bra.  Slutar ju tidigt på tisdagar och det är ju hur härligt som helst, och jag har inget att plugga till, har tvättstuga men det är ju rätt så lugnt, och mina kläder måste ju vara rena vill ju inte lukta usch och se ut som skit. En sak som är lite surt är att vi har prov på holmen efter lovet alltså måste jag plugga på lovet något jag absolut inte vill, but thats life. I dag ska jag sova tidigt eftersom det blev inte mycket till sömn i natt när jag övernattade hos Emilia, så nu ska jag ta tag i dagens bekymmer, tvättstugan! tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0