Gällivare nästa!

Har aldrig något intressant att skriva, det har inte hänt något nytt och allting rullar på. Men bjuder ändå på lite update. 

Snart tar jag bussen till Gällivare, men funderar om jag ska kila förbi på willys och köpa en liten choklad till bussresan och PLUGGANDET. Jag har tagit med ekonomi böckerna tänker göra lite nytta ihelg med tanke på att vi har prov på måndag och varför inte plugga på bussen? en utmärkt  ide, bara det att jag brukar somna...  Gud vad jag saknar min ponny hejt sjukt mycket så direkt när jag kommer till Gällivare far jag till stallet och blir väl där ett tag.  Igår såg jag "The last song" jag bölade mig igenom halva filmen det var jätte sorglig och gullig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0