Lost

Tycker att det här lovet har börjat väldigt dåligt jag har bilvit förkyld, men det går nog över förhoppningsvis.  Igår när jag kom med bussen hämtade Linnea upp mig (hon har ju fått körkort grattis gumman!) For till stallet och tog hand om hästen sen hem och tog en tidig kväll, idag har jag jobbat sen stallet, ätit god mat med mina päron lite deprimerande att det bara är jag av mina syskon som är hemma med föräldrarna jag menar jag är ju ändå äldst det är väl jag som ska vara ute och busa. Men jag känner mig ganska lost i Gälliare... vet inte hur jag ska förklara men en sådan känsla har jag.  I vecka ska jag jobba lite drygt men pengar är lycka inte sant?? I december drar jag till lule (lkab resa) ska shoppa som en gaaaalning, Som förra året med min kusin.


Visst är min jacka lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0