Pluggfri helg

från att tänka på allt till ingenting, i veckan har det varit mycket plugg och ihelg ska jag verkligen inte plugga något, förutom körkortsteorin men det tar jag nog på måndag, eftersom jag är ledig måndag och tisdag, men kom just på att det är lördag och i morgon är det söndag..... Varför går helgerna så jäkla snabbt?? Och idag ska jag nog inte göra någonting alls, för dom fllesta av mina vänner ska ut på krogen och lilla jag kommer inte in, men om fem månader då jäklaaaar!! Och sen är det ju stallfesten idag men känner mig inte som en i klubben nå mer. Så tjocka mig med chips, dricka och film! fan jag kommer aldrig bli smal men på helgen är det okej med flott.  Det är så surt att alla mina vänner är 18+ känner mig som en snorunge men thats life i guess, förut för några år sen var jag med vänner i min egen ålder som emelie, sandra fast det är nästan dom enda förutom mina föredetta  klasskompisar( och mina klasskompisar nu då, men här i Gällivare syftar jag på) Jag saknar kontakten med vänner jag hade förut, idag när jag träffar dom så är det bara hej och lite allmänt prat and thats it liksom. Äh nu orkar jag inte ordbajsa nå mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0