Saturday

Vaknade kring 11 men legade och slappade hela morgonen sen kom maggi och apis och hämtade mig för vi skulle till stallet, jag och Maggi skrittade runt ridstigen och pratade om allt möjligt i det fina höstvädret sen red jag en sväng på banan. vid fyra promenerade jag och Maggi hem till mig, bjöd på fika som min mamma bakat. för en timme sen for hon eftersom hon var tvungen att fixa sig inför trio middagen vi ska på hos Frida mysigt!  Jag har försökt öppna ekonomi böckerna men jag vill inte plugga på en lördag och då måste jag verkligen plugga i morgon på bussen och hela natten så jag klarar provet på måndag.  Nu måste jag fixa mig :)



Frida & maggi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0