snö i kalix

igår kväll öste det ner i kalix, dock smällte det bort och alla tycker att det är skit kul att köra bil i ny snö, och jag som bor mitt i centrum har fått höra när bilarna kört runt halva natten ungerfär. så så kul var det med snön... och alla basar som fan!! och mina fönster skakar då...  Tanken var ju att jag skulle börja plugga till svenskaprovet  igår gjorde jag det? nej så fort jag försökte läsa i texten slog mina ögonlock igen. Idag har vi bara haft holmen, efter det gick jag hem och tog igen förlorad sömn.  ( vi hade inga vanliga lektioner, jag skolkar faktiskt inte!!) Och nu är väl tanken att jag ska börja plugga till svenskaprovet i morgon skolan gör mig verkligen glad, jag får gära det jag verkligen vill göra - just det plugga! skämt och sido dags att ta tag i dagens problem.

 Jo jag har fota lite bilder på min lägenhet, dock kan jag inte lägga upp dom för internet är toooo slow.  Men nästa vecka har miktt eget internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0