Stå på dig annars gör någon annan det.

Nu gör jag absolut ingenting och det har jag förövrigt inte gjort på hela dagen räknat lite matte som jag inte förstår ett piss av. Försöker ta emot bilder av Paulina från DM:et  men då segar internetet.  Käkar vindruvor för att stilla hungern men det funkar inte speciellt bra. Och nu måste jag gå ner till tvättsugan och hängas lite tvätt och slänga på en till maskin.  Har varit ledig från skolan idag vilket var behövligt, fast har ju inte gjort något förutom att sovit ut. Ihelg kommer jag till Gällivare blir ensam hemma eftersom mina familj drar till Kalix men jag ska ta hand om min ponny! sen har vi planerat in  tjejmiddag så blir nog lyckat!

nu ska jag kila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0